Rejestracja: 2010-06-20, 14:39 Posty: 75 Miejscowość: Kraków Postawił: 16 piw(a) Otrzymał: 20 piw(a)
Soft: Fl Studio 9
Gatunki muzyczne: HANDS UP , HARDSTYLE
Ulubiony producent: ROB MAYTH
Witam wszystkich pasjonatów muzyki . Jestem Dj Ecsti , muzyka interesuje sie od dawna a tworze gdzies od 5 lat głownie to HANDS UP moj ulubiony styl ....napoczatku próbowalem swoich siłw ORIONIE a póżniej był FL i tak zostało wsumie niemam jakis specjalnych osiagniec ale znam sie na muzyce ...mam pare kawałków ale sam dobrze wiem ze nie sa na tyle dobre by mogły stac sie hitem .....robie muzyke głownie dla przyjemności jezeli komus sie ona podoba to ciesze sie bo wiem ze to ma sens ale dobra bo sie rozpisalem ,mam nadzieje ze to forum pomoze mi w tworzeniu muzyki jaka mam w głowie......
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Krzysiek, Pschemo
Createx
Temat postu: Re: WITAM
Wysłany: 2010-06-20, 20:35
Rejestracja: 2008-01-27, 14:42 Posty: 2521 Miejscowość: Święta Katarzyna Postawił: 732 piw(a) Otrzymał: 1448 piw(a)
Gatunki muzyczne: Hardstyle/Hardcore/Dubstep
Ulubiony producent: Wszystko z TOP 100 na HS.com xD
No, w końcu ktoś napisał trochę więcej niż puste "witam"... No mam nadzieje, że to forum pomoże Ci rozwijać swoje umiejętności! Pozdrawiam!
Rejestracja: 2008-10-31, 10:21 Posty: 437 Miejscowość: Śląsk/Tychy/Międzyrzecze Postawił: 349 piw(a) Otrzymał: 718 piw(a)
Soft: FL Studio 9.5
Gatunki muzyczne: Electro/House, Fidget/House, Minimal/Techno, Dubstep
Ulubiony producent: nieważny wykonawca, ważne jest przesłanie utworu...
siemka pschemo - mixee ostatnio próbował vixy możesz do niego napisać
_________________ jeżeli kochasz, czas znajdziesz zawsze, nie mając nawet ani jednej chwili Doda antytalent, Mandaryna antytalent, g**** w tym kraju sprzedaje się wspaniale...